4 Ağustos 2015 Salı

Gece Takibi - Film Tavsiyesi

gece takibi

İMDB; 6,6
Yıl; 2015
Tür; Aksiyon, macera, biraz da dram

Film Özeti; Katil olduğu için oğlu tarafından dışlanmakta olan yaşlanmış bir seri katil bir gün kendi oğlunun canını kurtarmak için patronun oğlunu öldürmesi gerekir. Oğlu her ne kadar babasının yanında olmak istemese de canını kurtarması için babasının yardımına ihtiyacı vardır. Babası oğlunu kurtarmak adına ölür oğlu da onu affeder.


Kısaca "bazı insanların veya eşyaların değerini kaybettikten sonra anlarız" cümlesi için çekilmiş diyebilirim. imdb 7 olabilecek bir film izlenebilir.

gece takibi

gece takibi

Buyrun Fragmanı

6 yorum:

  1. Beni takibe almışsınız sessizce, teşekkür ederim. Ben de sizi takibe aldım...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geldim ben de ve blogunu çok sevdim. Seni hemen takibe aldım. Seni de beklerim. birkitapolsam.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otomatik yorum atıyorsunuz her bloga girip "blogunu çok sevdim" yazısını sil bari sanki yazıya bakmış gibi

      Sil
  3. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorumm bende beklerim
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, bende blog keşif etkinliklerinden gördüm blogunuzu ve hemen takibe aldım. Benim de Filmler'm olduğu sayfam var, beklerim, yorumlarınızı merak ediyorum.
    korefenomeni.blogspot.com.tr

    Bu arada Liam Neeson filmlerini de hiç kaçırmam, post güzeldi, elinize sağlık... görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  5. Bioğunuzu takibe aldım ben de benim bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil